Ga naar de inhoud

Ben jij een bevlogen administratief medewerker op het gebied van HRM? Vind je het leuk om in een dynamische functie bezig te zijn en ben je communicatief sterk? En wil jij bijdragen aan een veilig en leefbaar Nederland? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker heeft je functie een veelzijdig karakter. Samen met de HRM-business partner, de HRM-adviseur en nog een administratief medewerker vorm je het HRM-team. Je gaat alles doen wat je binnen het vak kunt verwachten’. Dit doe je samen met je andere collega. Samen zorgen jullie ervoor dat de personeelsadministratie op orde is en de salarissen tijdig worden betaald.

Je verwerkt mutaties en geeft deze door aan de salarisverwerker. Je bent vraagbaak voor de medewerkers en leidinggevenden op administratief gebied. Je ondersteunt in wervingstrajecten, de gesprekscyclus en ziekteverzuimbegeleiding en je hebt hier een administratieve rol in.

Je zorgt voor de administratieve processen rondom in- en uitdiensttreding, waaronder het opstellen van contracten, het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Je signaleert (proactief) knelpunten in HR-processen en je denkt proactief mee en werkt mee aan verbeteringen.

Kerntaken zijn:

  • Verwerken en controleren van salarismutaties
  • Eerstelijns vraagbaak op administratief vlak
  • Opmaken en archiveren van documenten
  • Actueel houden van de personeelsdossiers
  • Periodiek uitvragen VOG’s
  • Inrichten en aanpassen van de workflows in ADP
  • Onderhouden contacten arbodienst en verwerking UWV documenten over lopend verzuim
  • Uitleg ADP-systeem en administratieve processen aan (nieuwe) medewerkers en leidinggevenden
  • Werkhandleidingen/ procesbeschrijvingen uitzoeken en vastleggen

Wat neem je mee?

Je brengt minimaal vier jaar relevante en recente werkervaring mee in een vergelijkbare functie. Je bent iemand die snel kan schakelen en graag dingen uitzoekt. Nauwkeurigheid en plannen gaat je goed af. Je hebt ervaring met de wet verbetering poortwachter. Je hebt kennis van salarisadministratie en je hebt affiniteit met beheer en inrichting van het HR-systeem ADP. Een opleiding op het gebied van HRM/P&O is een pré. Je bent klant- en servicegericht ingesteld.

Hoe ziet het team er uit?

Je valt onder de afdeling bedrijfsvoering. Je valt rechtstreeks onder de manager bedrijfsvoering. De afdeling bedrijfsvoering omvat support, webredactie, HRM, financiën en ICT. Je werkt nauw samen met de andere HRM-medewerker, de HRM-adviseur en de HRM-business partner, maar ook met de collega’s van financiën, support, webredactie en ICT.

Wat bieden wij?

  • Een arbeidsovereenkomst van 24 uur per week
  • Beleid bij het CCV is eerst een jaarcontract en bij goed functioneren en gelijkblijvende bedrijfsomstandigheden wordt dit omgezet naar een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
  • Een marktconform salaris van maximaal € 4.868,02 (schaal 9 CAO Rijk, afhankelijk van kennis en ervaring) en een IKB van 16,5%
  • Gemaakte reizen met het OV worden volledig vergoed. De reiskosten woon-werkverkeer is 0,23 cent per kilometer
  • Goede arbeidsvoorwaarden zoals vastgelegd in het CCV-arbeidsvoorwaarden reglement
  • Je krijgt een laptop en telefoon van het CCV
  • Maandelijkse CCV-borrel, een jaarlijks CCV-uitje en dagelijks gezellige collega’s
  • Hybride werken is mogelijk. Belang van de functie is om in verbinding te zijn met leidinggevenden en collega’s. Dat betekent ook dat je minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig bent.

Over het CCV

Samen met de overheid, bedrijfsleven en veiligheidsprofessionals maken we de samenleving weerbaar, geven criminaliteit minder kans en verhogen daarmee de veiligheid en het veiligheidsgevoel in Nederland. Wij nemen daarin de leiding, maken de plannen met elkaar en zorgen voor een goede en daadkrachtige uitrol.

De adviseurs van het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid (het CCV) vertalen veiligheidsbeleid naar de praktijk en omgekeerd, vanuit een sterke kennisbasis en met maatschappelijk belang als uitgangspunt. Zie het CCV als een expertisecentrum, waarbinnen we andere professionals helpen excelleren op het gebied van veiligheid. Actuele thema’s binnen het CCV zijn cyberveiligheid, georganiseerde criminaliteit en ondermijning, veiligheid en zorg, veilig ondernemen en veilige woon- en leefomgeving.

Solliciteren?

Ben je enthousiast? Solliciteer direct door je motivatie met CV te mailen naar: werving@hetccv.nl o.v.v. HRM medewerker. Een verklaring omtrent gedrag maakt onderdeel uit van de procedure. Wil je meer weten? Kijk dan op www.hetccv.nl

Voor vragen kun je terecht bij Angie Lapod, HRM-adviseur: angie.lapod@hetccv.nl of tel. 06-27565981.

Algemeen

Het CCV is op zoek naar mensen met talent en werft mensen met de beste capaciteiten. Het CCV laat zich niet leiden door culturele achtergrond, fysieke beperking, genderidentiteit, geloofsovertuiging, geaardheid of leeftijd.