Product toegevoegd aan winkelmand

Over het CCV


Klachten en beroep

Misschien voldoet het CCV niet aan je wensen. Heb je een klacht? Laat het ons weten! Want wij zien een klacht niet alleen als een signaal dat een product of dienst niet aan de verwachtingen voldoet, maar ook als een kans om verbeteringen in onze producten en processen door te voeren. Daarom nemen we alle klachten uiterst serieus. 

Mail ons uw klacht

Je kunt je klacht naar ons mailen. Wil je daarbij zo helder mogelijk omschrijven wat er naar jouw mening is misgegaan en hoe je bereikbaar bent? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Beroepsprocedure 

Benadeelden kunnen beroep aantekenen tegen besluiten van het CCV. Dat geldt ook voor uitspraken over klachten, dan wel besluitvorming onder verantwoordelijkheid van het CCV. Deze beroepen worden afgehandeld overeenkomstig het Arbitragereglement van het Nederlands Arbitrage Instituut (NAI).

Hierbij gelden de volgende concretiseringen:

  • Het scheidsgerecht zal bestaan uit 3 arbiters.
  • De plaats van arbitrage is Utrecht.
  • De procedure zal worden gevoerd in de Nederlandse taal.
  • Het scheidsgerecht beslist naar de regelen des rechts.
  • Samenvoeging van het arbitraal geding met een ander arbitraal geding zoals voorzien in art. 1046 Rv. is uitgesloten.