Product toegevoegd aan winkelmand
Nieuwsoverzicht
Terug naar nieuwsoverzicht
Nieuwsoverzicht

Prijs MKB-Nederland veilig internetten

MKB-Nederland heeft een Europese prijs gewonnen met de campagne Veilig Zakelijk Internetten. Doel van de campagne was het informeren en adviseren van MKB-bedrijven over het bestrijden van cybercrime.

Innovatief

De prijs werd uitgereikt door de EUCPN, een Europees netwerk van overheden voor kennisuitwisseling op het gebied van criminaliteitspreventie. MKB-Nederland is de eerste Nederlandse organisatie die de jaarlijkse prijs krijgt. Vooral het innovatieve karakter trok de aandacht: ondernemers konden kun bedrijf vrijwillige laten hacken om de kwetsbaarheid van hun systeem te testen.

Over de campagne

MKB-Nederland startte de campagne in augustus 2015 samen met het ministerie van Veiligheid & Justitie, KPN, het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid, ECP, ThreadStone, DNG en het Verbond van Verzekeraars. 

Links